2021. július 26., hétfő

Út Rómába - 2. nap - a csodaszép Szlovénia

 Reggel a szlovén-magyar határtól indulva a bringások a második napon is teljesítették a kitűzött távot és estére elérték Maribort, közel 90 km-t tekerve.  

Életük legnehezebb tekerős napján vannak túl. 1500 métert tekertek hegynek fel - amit én, mint hobbi bringás elképzelni sem tudok. Zsuzsi viszont -ahogy ezt tavaly is tapasztaltuk már - olyan, mint egy duracell nyuszi, egész nap tolja, egy pár keksszel és sok liter vízzel. Fantasztikus teljesítmény a kiscsajtól, büszke vagyok rá (is)!!! 

Ezen a napon az időjárás megmutatta mindegyik arcát nekik. Volt nap, szél és hatalmas vihar is, amiért még hálásak is voltak, hogy jól eláztak :) De a mai nap legnagyobb kihívása így is az emelkedők voltak, a legmeredekebb 16%-os volt, amiről utána 59 km/h-val száguldottak lefelé.


Tekertek erdőben az Alpokban ...


kompoztak a Mura folyón, ...


és végül megérkeztek Mariborba!


Többször estek is, de ez mindennapos, a sisak is megmentette őket többször is a faágaktól, volt darázscsípés, de a lényeg, hogy kimerülten de egyben értek be a kempingbe, ahol már állt a sátor.

Mivel idén ez volt az első sátor állításom, magamon is jót mulatva bénáztam a nagy, négyszemélyes sátorral úgy, mintha tavaly nem csináltam volna minden nap :D De másfél óra alatt sikerült, miközben a vihar ott tombolt körülöttem. A kempinget épp akkor érte el, amikor végeztem, az utolsó kalapácsütéseknél már esett :)

A jótékonysági gyűjtésünk sajnos elég gyengén teljesít, de bízunk benne, hogy erőre fog kapni. Ha Te is szeretnéd és tudod támogatni az autista gyerekeket és lakóotthonokat, akikért mi most bringázunk, itt megteheted: 

https://autisticart.hu/patronus/apa-lanya-bringatura-2021/

💙 Köszönjük, hogy velünk vagytok! 💙

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése