2021. július 27., kedd

Róma újabb lépéssel közelebb - a 3. bringás nap élményei

 A harmadik napunk eddigi legszebb és legnehezebb is volt egyben. Tudom, tegnap is ezt írtam, de az Alpok nem kegyelmez, a hegyeken való átkeléstől nem véletlenül tartottak a bringások. Reggel sokáig tervezgették az utat, hogyan, merre tekerjenek.


Az Alpok hegyei között mentek egész nap, este 7 után egy 12 órás hosszú menetet zártak sikerrel! A napot 110 km-mel teljesítették, sok emelkedővel és gyors lejtőkkel. Gyönyörű tájakon kerekeztek, minden nehézsége ellenére nagyon élvezték a napot! 
Sokszor előfordult, hogy inkább tolták a bringákat az emelkedőkön. A tehenek pedig drukkoltak nekik 😎



A bringás fa függőhíd lélegzetelállító volt! 


A képek magukért beszélnek, csodaszép környezetben tekerés hihetetlen élmény. 



Ezen a napon nekem is a közelben kellett maradnom, hogy szükség esetén kimenthessem őket. A viharok körülöttünk voltak egész nap, és volt olyan emelkedő is, amit inkább ellentétes irányban tettek meg, tologatás helyett 55km/h-val száguldva lefelé. A nap csúcspontja egy olyan vihar volt, ami engem is túrázás közben kapott el, de őket bőrig áztatta. Így hát mentem hozzájuk a Dráva feletti szűk hegyi szerpentin úton, vittem a száraz ruhát, cipőt, hogy folytatni tudják. 



Az, hogy ott vagyok védőhálóként körülöttük, amikor szükséges, nagyon sokat segít nekik, néha életmentő volt 😊. 
Közben én is nagyon élveztem a napot, néha egy-egy hely rabul ejtett, ott elidőztem vagy épp túráztam egy esőset ⛈ 



Még egy közös piknik is belefért a napba a Dráva felett ❤️


A tech geekeknek a nap strava képei 3 részletben:





Mint tudjátok, nemcsak bringázunk! A bringaúttal egy jótékonysági adománygyűjtésünk is folyik, amivel 3 autista iskolai csoportnak és 11 auti lakóotthonnak gyűjtünk támogatást. Végtelenül boldogak lennénk, ha Dani, Marci és Csongi osztályának és a lakóotthonoknak kerekebbé tehetnénk egy kicsit a világot. Nem csak óriáslabdával, könyvekkel és játékokkal, hanem az összefogás erejével! A támogatás teljes összege nekik megy, köszönjük, ha Te is segítessz benne! A támogatói oldal itt elérhető, egyszerű és gyors bankkártyás fizetéssel vagy banki utalással (11600006-00000000-84576530 - Autistic Art Közhasznú Alapítvány, megjegyzés: Apa-lánya bringatúra 2021). 

💙 Segíts, hogy segíthessünk! 💙



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése